دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس و متین دو حنجره و احمد سلو جغد با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : متین ۲ حنجره ، اهنگ و تنظیم: احمد سلو

این اهنگ یکی از ترک های آلبوم جشن تولد متین دوحنجره می باشد

Download New Music Behzad Pax & Matin 2 Hanjareh And Ahmad Solo joghd

دانلود اهنگ جغد بهزاد پکس و متین دو حنجره و احمد سلو

joghd-430x430
متن آهنگ در ادامه مطلب

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس و متین دو حنجره و احمد سلو جغد با کیفیت 128دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس و متین دو حنجره و احمد سلو جغد با کیفیت 320

متن ترانه :

ترانه و شعر اهنگ جغد بهزاد پکس و متین دو حنجره و احمد سلو

اتاق خالی از سکوت تکرار هر روز منه
کنار پنجره یه جغد نشسته ضجه میزنه
بیهوده باز پلک میزنم خنده رو رو لب کشتمش
یه غریبه س دور و برم طوری نهان میبینمش..
میبینمش.. میبینمش.. میبینمش..

ازم فرار میکنن این روزا حتی سایه هام
من دورم از خودم ولی جایی نمیرسن پاهام
ساکت به من زل میزنن تموم دیوارای شهر
چند ساعتی کنارمی خیره به استکان زهر

مچاله میشم از یه درد رو صندلی جون میکنم
سکوت تیغ چند قطره خون یه یادگاری رو تنم
یه چمدون دو تا بلیت محکوم به این سفر شدم
مقصد همین حوالیه من برمیگردم به خودم

تکست اهنگ جغد بهزاد پکس و متین دو حنجره و احمد سلو

یه گوشه ای کُنج اتاق پنجره باز دلت پره
دوست داری لهت کنه تنهایی بره ولت کنه
حرفاتو ورق کردی خسته ای عرق کردی
میدونم چته هر چی ساختی دود شد یهو
دنیاتو عوض کردی میدونم چته
کم آوردی خب عب نداره
همیشه که حس نداره
عب نداره خسته نباشی
هی میگه بسه نه حاجی آلوده به چیه
آینه ها حال و روز کیه
شکسته شدی مشتی هستی
هر چی گشتی مثه تو که نیستش
زندگی واسه ما یه ریسکه
پاس میدن همه غمو بهت
غم و شب و دلت نمیکنه ولت
یکی میگه درست میشه خسته ای
دو روز دیگه همینه اوضاع
تو اکسیژن باشو بخند
تنهایی نفس بکش

داد نزن بسه صدات تو مغزم
تیغو بن بست نگات تو مغزم
نمیفهمه منو هی رو مغزش نمیفهمه نرو
چون یه روزی بریده از همه
داد نزن بسه سرم درد گرفت
ساخت یه دیوونه ازت سرنوشت
داد نزن دیگه آروم نمیشم
تف تو ذات بارون نمیرم
از هر چی قصه دیگه متنفرم
پس من آروم نمیشم
داد نزن قسم به تنهاییام
من مریضم از این سر پاییام
زود خوب میشم تو آروم بخواب
تف به ذاتت بارون ببار

مچاله میشم از یه درد رو صندلی جون میکنم
سکوت تیغ چند قطره خون یه یادگاری رو تنم
یه چمدون دو تا بلیت محکوم به این سفر شدم
مقصد همین حوالیه من برمیگردم به خودم
یه چمدون دو تا بلیت محکوم به این سفر شدم
مقصد همین حوالیه من برمیگردم به خودم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی