دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ریکال با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه و آهنگسازی: میلاد فیاضی ، تنظیم: نیما علامه

Download New Music Ahmad Saeedi Recall 

دانلود آهنگ ریکال احمد سعیدی

Ahmad Saeedi - Recall

متن آهنگ در ادامه مطلب

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ریکال با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ریکال با کیفیت 320

متن آهنگ:
وابستت شدم…
میشه برگردی بمونی بازم کنارم…
مراقبت بودم…
دارم عاشق میشم از احساسم پیداست
چقدر این حادثه تو این لحظه زیباست
از اینجای دنیا دلم میخواد تنها
تو باشی هم خونه ام بمونی تو دنیام
وابستت شدم شدیدا دوست دارم
میشه برگردی بمونی بازم کنارم
وابستت شدم شدیدا دوست دارم
میشه برگردی بمونی بازم کنارم
مراقبت بودم تمومه روزها رو
نبودی تو دنیا نخواستم دنیا رو
واسته چشمام رو روی دنیا بستم
همیشه زندگی رو با تو میخواستم
وابستت شدم شدیدا دوست دارم
میشه برگردی بمونی بازم کنارم
وابستت شدم شدیدا دوست دارم
میشه برگردی بمونی بازم کنارم

منبع:پاپ موزیک وان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی