دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین - دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و امیر بابک با نام خاتون
دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و امیر بابک با نام خاتون

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و امیر بابک با نام خاتون

دانلود آهنگ جدید، فوق العاده زیبا و  شادحامد پهلانوامیر بابکبا نام خاتون با بالاترین کیفیت
تنظیم میکس و مستر: امیر عرشیا

برای به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ حامد پهلان و امیر بابک با نام خاتون:

دارم در میزنم در میزنم بیا درو وا کن

عزیز من عاشقم من عاشقم اسمم رو صدا کن

بیا در وا کن عزیز اسمم رو صدا کن

بیا در وا کن وای من و نگاه کن

اون تار موهات رنگ بهاره

اختصاصی سایت پاپ موزیک

وقتی می خندی واسه من شادی میاره

بیا در و وا کن عزیز بیا در و وا کن

بیا در و وا کن عزیز اسمم رو صدا کن

بیا در و باز کن عزیز اسمم رو صدا کن

بیا درو وا کن وای من و نگاه کن

….

MP3 – 320

Hamed Pahlan ft. Amir Babak – Khatoon

MP3 – 128

Hamed Pahlan ft. Amir Babak – Khatoon

[ شنبه دوم شهریور ۱۳۹۲ ] [ 15:20 ] [ عرفان ]

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی