دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی تنها که میشی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه: مهرزاد امیرخانی , آهنگسازی و تنظیم: پازل بند

Download New Music Ali Lohrasbi Tanha Ke Mishi

دانلود آهنگ تنها که میشی علی لهراسبی

 

lohrasbii

متن آهنگ در ادامه مطلب

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی تنها که میشی با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی تنها که میشی با کیفیت 320

متن ترانه :

متن آهنگ:
تنها که میشی با منی زیر یه آسمون ستاره
پر میکشه دل من برای تو دوباره
چشم تو با دل من همیشه کار تازه داره
تند میشه نفس هام و بلا سرم میاره
آره آره قلبم عاشق بیچاره قلبم
چه بیقراره قلبم آخه همش تو انتظاره قلبم
نگو سره کار قلبم نگو دوست نداره قلبم
دست خودش نیست…
وقتی با تو راه میرم بارون میگیره
دل من بی تو آسون میمیره
میمیرم واسه تو نفسم میگیره
با تو همه چی قشنگه میشه رنگ چشماتو
من همش دیوونه بازی میکنم تا تو
شبیه خودم شی یکم عاشقم شی
خسته میکنه این قلب من رو دارم میمیرم
عمریه که همینجور توی دستش اسیرم
باز این عاشق دیوونه میخواد عاشق بمونه
گوش نمیده به حرفم همیشه باز همونه
دونه دونه بارون از آسمونه بارون
رو سقف خونه بارون دیدی دست خودم نیست
عاشقونه بارون آخه نا مهربونه بارون
رو سقف خونه بارون اینها که کم نیست
وقتی با تو راه میرم بارون میگیره
دل من بی تو آسون میمیره
میمیرم واسه تو نفسم میگیره
با تو همه چی قشنگه میشه رنگ چشماتو
من همش دیوونه بازی میکنم تا تو
شبیه خودم شی یکم عاشقم شی
وقتی با تو راه میرم بارون میگیره
دل من بی تو آسون میمیره
میمیرم واسه تو نفسم میگیره
با تو همه چی قشنگه میشه رنگ چشماتو
من همش دیوونه بازی میکنم تا تو
شبیه خودم شی یکم عاشقم شی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی