دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی تمومش میکنم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : نیما جعفری / آهنگساز : میلاد بابایی / تنظیم : mezzo team
میکس و مستر : علی تیرداد / گیتار : کیان دارات / مدیر تولید : محمدرضا نیکفر

Download New Music Milad Babaii Tamoomesh Mikonam

دانلود آهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی

Milad-Babaei-Tamoomesh-Mikonam-430x430

متن آهنگ در ادامه مطلب

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی تمومش میکنم با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی تمومش میکنم با کیفیت 320

متن ترانه :

متن آهنگ جدید میلاد بابایی به نام تمومش میکنم

ترانه و شعر آهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی
تو سینت یه قلب سنگ با من داره سنر جنگ
فاصله ی بینمونم دله منو کرده تنگ
روزایی که گذشته دیگه ازت گذشته
تاثیر گذاشته ولی رو همه سرگذشتت
حالا دیگه بینه ما فاصله تا ناکجا
عابرا تو کوچه ها اونا کجا و ما کجا
تو چشمام عکس جاده رو به حسرت پیاده
گذشتمو گذشتی از گذشته خیلی ساده
تکست آهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی
تمومش میکنیو تمومش میکنم
دستم رو ماشه رو مغز حرومش میکنم
خط میکشم رو هر چی دلیله با تو بودنه
تمومش میکنیو حرومش میکنمو دستم رو ماشه رو مغز تمومش میکنم
میمیرمو این مرگ تقاصه با تو بودنه
تو سینت یه قلبه سنگ با من داره سر جنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی