دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با عشق با بغض با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Pouya Bayati Ba Eshgh Ba Boghz

دانلود آهنگ با عشق با بغض پویا بیاتی 

Pouya Bayati - Ba Eshgh Ba Boghz

متن آهنگ در ادامه مطلب

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با عشق با بغض با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با عشق با بغض با کیفیت 320

متن ترانه :

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام با عشق با بغض

یه چشمم اشک یه چشمم خونِ امشب
تو بیرونی هوا بارونه امشب
تو این بارون تب آشفتگیمو
مگه کی غیر تو میدونه امشب

بهت فکر میکنم با اشک با بغض
نگاهت از جلو چشمام نمیره
بهت فکر میکنم با عشق با بغض
پیانو میزنم گریه م میگیره

***
اگه گریه امونم بده میگم
خدا میدونه بی تو خیلی تنهام
به من برگرد جز برگشتن تو
من از این زندگی هیچی نمیخوام

نه فانوسی نه خورشیدی نه ماهی
دلم واسه خودم میسوزه گاهی
اصلا من به درک من به جهنم
خودت خوبی عزیزم روبراهی

***
من و شب های سردِ بی ستاره
من و دلواپسی های دوباره
بهت میگم که بی تو چی کشیدم
اگه این بغض لعنتی بذاره

اتاقم بوی دلتنگی گرفته
همش گذشته رو یادم میاره
من از قصد دوره کردم غصه هامو
دچار گریه ی بی اختیارم

تو خواستی بین ما چیزی نمونه
ولی جا موند رویات توی قلبم
اگه تو وصله ی تنم نبودی
چرا درد میکنه جات توی قلبم

نه فانوسی نه خورشیدی نه ماهی
دلم واسه خودم میسوزه گاهی
اصلا من به درک من به جهنم
خودت خوبی عزیزم روبراهی

منبع:پاپ موزیک وان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی