دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی همخواب با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

شعر : وحشی بافقی ، آهنگساز : محسن چاوشی ، تنظیم : بهروز صفاریان
سه تار : مهدی پاکنژاد ، کمالین : ارش بابایی

این آهنگ تیتراژ سریال شهرزاد میباشد

Download New Music Mohsen Chavoshi Hamkhaab

دانلود آهنگ همخواب محسن چاوشی

Mohsen-Chavoshi-Hamkhaab-430x430

متن آهنگ در ادامه مطلب

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی همخواب با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی همخواب با کیفیت 320

متن ترانه :

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام همخواب

ترانه و شعر آهنگ همخواب محسن چاوشی

همخواب رقیبانی و من تاب ندارم

بیتابمو از غصه ی این خواب ندارم

دلتنگمو با هیچ کسم میل سخن نیست

کس در همه افاق به دل تنگی من نیست

بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست

اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست عهد شکن نیست

پیش تو بسی از همه کس خوار ترم

زان روی که از جمله گرفتارترم من

روزی که نماند دگری بر سره کویت

دانی که ز اغیار وفادارترم من

بر بی کسی من نگران چاره ی من کن

زان کز همه کس بی کسو بی یار ترم من

بی یار ترم من بی یار ترم من بی یار ترم من

تکست آهنگ همخواب محسن چاوشی

دانلود  آهنگ همخواب از محسن چاوشی

منبع:پاپ موزیک وان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی