دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده برادر 2

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده برادر ۲ با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
دانلود آهنگ برادر ۲ از محمد علیزاده
تیتراژ سریال برادر
دانلود اهنگ برادر ۲ به همراه متن آهنگ

Download New Music Mohammad Alizadeh – Baraadar 2

متن آهنگ محمد علیزاده برادر ۲در ادامه مطلب

146743872793633693mohammad-alizadeh-baradar-2

متن آهنگ محمد علیزاده برادر ۲در ادامه مطلب






من تکیه گاهم باده که افتادم از پا
که گیر کردم توی این حل معما
من زندگیمو تو مسیر هیچ بستم
از این مسیر سنگی پر پیچ خستم
قبل تو من از خاطراتم دل بریدم
دارم تقاص پوچیه دنیارو میدم

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید محمد علیزاده بنام برادر ۲

♫♫♫♫♫♫♫♫

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی