دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام با من بمون

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی با من بمون با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
دانلود آهنگ با من بمون از مسعود سعیدی
دانلود اهنگ با من بمون به همراه متن آهنگ

Download New Music Masoud Saeidi – Ba Man Bemoon

متن آهنگ مسعود سعیدی با من بمون در ادامه مطلب

دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام با من بمون

متن آهنگ مسعود سعیدی با من بمون در ادامه مطلب






متن آهنگ جدید مسعود سعیدی با من بمون

خیلی وقته تو خیالم آرزویه تو رو دارم بدونه تو نمیتونم یه جورایی بیقرارم

بیقرارم تو که نیستی دیگه دارم کم میارم آرزویی غیر بودن تویه قلبه تو ندارم

با من بمون که عاشقم تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم میدونی رویایی غیر این ندارم

با من بمون که عاشقم تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم میدونی رویایی غیر این ندارم

شعر آهنگ جدید مسعود سعیدی با من بمون

من به عشقم مطمئنم نبود هیچکی تو ذهنم

رویه اسمت شدم حساس هر جا باشی دلم اونجاست

دلم اونجاست که آزادی هر جا هستی هر جا شادی

فقط اونی که میخوادت نگهش دار تویه یادت

با من بمون که عاشقم تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم میدونی رویایی غیر این ندارم

با من بمون که عاشقم تو منو دوست داری خیلی خوبه حالم

تا آخرش کنارتم میدونی رویایی غیر این ندارم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی