دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

دانلود آهنگ جدید با پخش آنلاین

پر بازدیدترین وبلاگ موزیک

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین باور کن

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین باور کن با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
دانلود آهنگ باور کن از فرزاد فرزین
دانلود اهنگ باور کن به همراه متن آهنگ

Download New Music Farzad Farzin – Bavar Kon

متن آهنگ فرزاد فرزین باور کن در ادامه مطلب

متن آهنگ فرزاد فرزین باور کن در ادامه مطلب






متن آهنگ:

گیره دلم دلگیره دلم واسه داشتن تو میمیره دلم
زنگ صدات عطر نفسات با این همه خوبی درگیره دلم
دیره دیگه نگو دیره دیگه از دست حرفات دلگیره دیگه
میشینه میگه اگه دنیاشی که واسه داشتن تو دنیاشو میده
نه میشه مگه تنها شم دیگه دنیای من بی تو بارونیه
نمیگذره روزای بی تو برام یه ساله واسه من هر ثانیه
نه میشه مگه تنها شم دیگه دنیای من بی تو بارونیه
نمیگذره روزای بی تو برام یه ساله واسه من هر ثانیه

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام باور کن

♫♫♫♫♫♫♫♫

فکرِ نبود تو میکشه قلبم رو باور کن
جز تو نمیفهمه حرفم رو باور کن
این همه خاطره نمیشه که بره از یادم
هنوز نمیدونم از خاطرت افتادم
نه میشه مگه تنها شم دیگه دنیای من بی تو بارونیه
نمیگذره روزای بی تو برام یه ساله واسه من هر ثانیه
نه میشه مگه تنها شم دیگه دنیای من بی تو بارونیه
نمیگذره روزای بی تو برام یه ساله واسه من هر ثانیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی